SPORTIVE-BLOG

ΤΟ SPORTIVE-GREEK ΣΑΣ ΚΑΛΩΣOΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ BLOG ΜΑΣ.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΕΔΩ
.


Live Scores


powered by Agones.gr (Στοιχημα)

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Σπανούλης: «Δίψα για διάκριση»

Αποφασισμένος να δουλέψει σκληρά ώστε ο Ολυμπιακός να πετύχει τους στόχους του εμφανίστηκε ο Βασίλης Σπανούλης, κατά την παρουσίαση των «ερυθρόλευκων» για τη νέα χρονιά. Όπως υποστήριξε ο «kill Bill», «η δίψα της ομάδας για την κατάκτηση τίτλων είναι μεγάλη και μεταφέρεται σε κάθε παίκτη ξεχωριστά».

«
Έχω έρθει αρκετές φορές να παίξω σαν αντίπαλος στο ΣΕΦ, όμως τώρα είναι διαφορετικά. Είναι το καινούριο μου γήπεδο, είναι η καινούρια μου έδρα. Σίγουρα είναι μια αλλαγή, αλλά θα το συνηθίσω. Όλοι στην ομάδα περιμένουμε με αγωνία να ξεκινήσουν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις, όπως και εγώ για να παίξω», ανέφερε αρχικά ο διεθνής γκαρντ και πρόσθεσε αναφορικά με τις ιδιότητές του στη νέα του ομάδα:

«
Σίγουρα ο ρόλος μου στον Ολυμπιακό είναι λίγο διαφορετικός, όμως είμαι αποφασισμένος να δουλέψω σκληρά και να κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα μου να παίξει καλό μπάσκετ και να φτάσει ψηλά. Όλοι ξέρουμε ότι χρειάζεται πολλή προσπάθεια, μιλάμε για ένα ομαδικό άθλημα, υπάρχουν ρόλοι σε αυτή την ομάδα, ο καθένας υπό τις οδηγίες του Ντούσαν Ιβκοβιτς ξέρει τι κάνει μέσα στο γήπεδο και εύχομαι να βγει με τον καλύτερο τρόπο μέσα στο παρκέ».

Για τη… δίψα που έχει ο Ολυμπιακός για την κατάκτηση τίτλων, είπε: «
Από ένα σημείο και μετά, κάθε μέρα που περνάω εδώ στον Ολυμπιακό, καταλαβαίνω πόσο διψασμένη είναι αυτή η ομάδα για να κατακτήσει τίτλους και να πρωταγωνιστήσει στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Σίγουρα, αυτή η δίψα μεταφέρεται σε κάθε παίκτη ξεχωριστά».

Τέλος, ερωτηθείς αν σκέφτεται από τόσο νωρίς την μέρα που η νέα του ομάδα θα βρεθεί αντιμέτωπη με τον Παναθηναϊκό (8 Ιανουαρίου, 12η αγωνιστική) στο ΟΑΚΑ, απάντησε:


«
Όχι!».

http://www.sport-fm.gr/article/296944

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου