SPORTIVE-BLOG

ΤΟ SPORTIVE-GREEK ΣΑΣ ΚΑΛΩΣOΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ BLOG ΜΑΣ.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΕΔΩ
.


Live Scores


powered by Agones.gr (Στοιχημα)

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Πάτερος: «Φτάσαμε στο απροχώρητο»

Άμεσα λύσεις στα προβλήματα που ταλανίζουν το τμήμα πόλο του Ολυμπιακού ζήτησε να δοθούν ο Βαγγέλης Πάτερος με σημερινές του δηλώσεις. «Είμαι και εγώ μέλος της ομάδας. Φτάσαμε στο απροχώρητο. Οι λύσεις πρέπει να δοθούν άμεσα», αναφέρει ο προπονητής της ομάδας.

Η γραπτή δήλωση του προπονητή της ομάδας πόλο του Ολυμπιακού:


«Οι αθλητές σήμερα στην πρώτη συγκέντρωση αρνήθηκαν να ξεκινήσουν τις προπονήσεις προετοιμασίας. Είμαι και εγώ μέλος της ομάδας και έχω τα ίδια προβλήματα με τους αθλητές μου, των οποίων τη στάση κατανοώ απόλυτα παρά το γεγονός ότι προσπάθησα, προσπαθώ και θα συνεχίσω να προσπαθώ ώστε να δοθούν λύσεις. Φτάσαμε όμως στο απροχώρητο και αυτές οι λύσεις πρέπει να δοθούν άμεσα για να συνεχίσει ο Ολυμπιακός να είναι ο αυτοκράτορας του ελληνικού πόλο και το καμάρι των φιλάθλων μας».


http://www.sport-fm.gr/article/296265

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου